12 Januari 2016, Amsterdam en Delhi

Newgen Payments, een innovatieve E-Commerce solutions startup, gevestigd in Amsterdam en Delhi, betreedt de Nederlandse markt. De kick-off vindt plaats tijdens de Webwinkel Vakdagen op 20 en 21 Januari 2016 in de Jaarbeurs Utrecht.

Newgen heeft een geheel unieke benadering voor het oplossen van E-Commerce uitdagingen voor de Nederlandse MKB-er. De end-to-end E-Commerce oplossing van Newgen stelt merchants in staat om moeiteloos een volledig geoptimaliseerde online webwinkel op te starten, te managen en omzet te verhogen. Dankzij Newgen’s cloud based payment gateway kunnen merchants via de meest populaire betaalopties hun conversie verhogen, cross-border E-Commerce vereenvoudigen en tegelijkertijd de kosten drastisch verlagen. De unieke real-time fraude preventie oplossing, gebruik makend van machine learning en detectie algoritmen, zorgt ervoor dat online fraude sterk wordt verminderd.

Newgen’s ervaren managementteam begrijpt als geen ander hoe moeilijk het is voor een MKB-er om in een zeer snel veranderende digitale wereld een webwinkel te managen. De complexiteit van het onderhouden van relaties met een veelvoud aan leveranciers en tegelijkertijd het managen van de eigen webwinkel. Newgen helpt merchants hun conversie te optimaliseren dankzij slim geïntegreerde managed services waardoor een mobile-optimized webwinkel, targeted digitale marketing, een state-of-the-art payment gateway en true A/B testing geïntegreerd als dienst wordt geleverd. Merchants hebben nu één aanspreekpunt voor al hun online behoeften.

“Ons streven is om kleine en middelgrote merchants te voorzien van dezelfde middelen en diversiteit aan opties als grotere merchants en wel tegen een fractie van de gebruikelijke kosten. Zo stellen wij hen in staat om beter te concurreren en meer marktaandeel te verkrijgen. – Sunil Jhamb, CEO Newgen Payments.

Newgen adviseert merchants daarnaast over hoe de Indiase markt te betreden. Dé wereldwijd snelst groeiende E-Commerce markt met een zeer breed scala aan betaalmethoden. Ook helpt Newgen met het verkrijgen van vergunningen en permissies van de lokale autoriteiten in India. Newgen Payments wordt mede geïnitieerd door Jan Manten, Co-founder & voormalig CEO GlobalCollect.

Want to know more?

Newgen E-Commerce payments Get in Touch button

Amsterdam, KvK nr. 64567443

Delhi, CIN U72900DL2013PTC257716